مشاوره واتساپ 09133203842

تاریخچه بنر

بنر خام چیست؟

بنر خام یک روش برای انتقال پیام تبلیغاتی است و با به تصویر کشاندن موضوع مربوطه، یک پیغام و لگو را به مخاطبان منتقل می کند برای همشهریان به راحتی قابل فهم است
تبلیغات بنری یکی از متداول ترین نوع تبلیغات در عرصه تجارت الکترونیک است . این سبک از تبلیغات دارای راندمان و تاثیر بالایی در حوزه وب می باشد و بر اساس برخی آمارهای مشخص شده تبلیغات بنری در وب بسیار موثرتر از تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی است
بنرها روشی موثر برای انتقال پیام هستند و در اندازه های مختلفی که برای انواع مختلفی از کاربردها مناسب است در دسترس هستند. از بنرها معمولاً برای جلب توجه به مشاغل یا رویدادهایی استفاده می شود. به دلیل اندازه یا رنگی که باعث جلب توجه می شود ، بلافاصله قابل مشاهده هستند. در یک منطقه شلوغ می توان از یک بنر برای جدا کردن مشاغل از بقیه افراد استفاده کرد. از بنرهای بزرگ معمولاً به عنوان ابزاری برای اعلامیه استفاده می شود. آنها معمولاً برای دهانه فروشگاه ها یا فروش زیاد ترخیص کالا استفاده می شوند. این تابلوها معمولاً در فضای باز ، جلوی یا بالای در ورودی مشاغل آویزان می شوند. رنگ های به کار رفته در این بنرها روشن بوده و روشی را برای جلب توجه افرادی که در حال رانندگی و قدم زدن در منطقه هستند ، ایجاد می کند. افراد آموزش داده شده اند که بنرهای بزرگ را با یک رویداد مهیج مرتبط کنند. آنها در طول تاریخ در نمایشگاه ها ، بازارها و بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار گرفته اند. مردم می دانند که با دیدن یک بنر ، موضوعی در حال انجام است که شایسته توجه آنها است. یک تجارت می تواند از این ارتباط بهره ببرد و از آن برای جلب مشتریان جدید استفاده کند. بنرهای بزرگ همچنین برای جلب توجه به یک منطقه جدید در فروشگاه یا یک گروه خاص از محصولات ، در داخل خانه نیز مفید هستند. اگر فضای زیادی در فروشگاه خود دارید ، می توانید به طور موثر از چندین بنر برای جدا کردن گروهی از محصولات یا نمایش محصولات جدید استفاده کنید. آنها می توانند به طور دائمی به یک دیوار متصل شوند ، یا در بالای راهرو یا محلی در هرجای داخل فروشگاه شما آویزان شوند. بنرهای کوچک نیز جای خود را در بازاریابی دارند. آنها معمولاً به عنوان آگهی های اطلاعاتی ، یا به عنوان ابزار فروش ویژه محصول استفاده می شوند. تصویری از یک محصول جدید را می توان در کنار یک پیام تبلیغاتی کوتاه بر روی یک بنر کوچک نمایش داد. این بنر کوچک می تواند در جلوی گروه محصولات یا هرجای داخل فروشگاه نمایش داده شود تا مشتریان از این فروش مطلع شوند. از طریق استفاده از پایه بنر ، بنرهای کوچک در فضای باز نیز مفید هستند. آنها می توانند توجه افرادی را که در کنار فروشگاه قرار دارند و بدون مشاهده تابلوی بزرگتر از آنجا عبور می کردند ، جلب کنند. اندازه آنها حرکت آنها را آسان کرده و در صورت لزوم از بین می برد. همچنین می توان از بنرها به عنوان جایگزین علائم دائمی گران قیمت استفاده کرد. آنها سالها ادامه خواهند داشت اگر در فروشگاه خود به طور منظم رویدادهایی برگزار کنید ، می توانید بارها و بارها از آنها استفاده کنید. بسیاری از مشاغل شروع به استفاده از بنرها کرده اند تا نام شرکت خود را در بالای فروشگاه خود یا در ویترین خود نشان دهند. این که آیا پیام بزرگی برای انتقال دارید یا فقط باید توجه خود را به یک محصول خاص جلب کنید ، می توانید از یک بنر به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه استفاده کنید.

                                                                                           

بنر ایرانی گراماژی از7 تا 13 انس دارند. در ادامه با بنر خام ایرانی آشنا می شویم.
بنرهای خارجی در دو نوع چینی و کره‌ای هستند و گراماژی بین ۸ انس تا ۱۳ انس دارند. تفاوت بنر کره‌ای با بنر چینی در کیفیت چاپ و مقاومت بنر است. بنر کره‌ای از کیفیت چاپ بالا و همچنین مقاومت بالاتری نسبت به بنر چینی برخوردار است. برای استفاده معمولی از بنر ، بنر 10 انس کافی است ولی اگر بنر برای تابلوهای سر در فروشگاه استفاده شود(که قرار است نور از جلو برداشته باشند) توصیه می‌شود از بنر ۱۳ انس استفاده شود.
نوع دستگاه چاپ نیز در بالا بودن کیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد به این معنی که اگر شما برای چاپ خود از بنر کره‌ای استفاده کنید ولی دستگاهی که با آن چاپ می‌کنید دارای کیفیت پایینی باشد،کار شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.
کاربرد در اتحادیه‌های صنفی
اولین بار در سال ۱۸۴۰در بریتانیا در مراسم روز کارگر از بنر استفاده می‌کند.کارگران درآن زمان خواسته و نیازهایشان را با استفاده از بنر به دیگران نشان میدادند.
بنرخام و فلکسی
فلکسی یا فلکس متریالی است که برای تابلوهای سر در مغازه ها ، فروشگاهها ، تابلوهای عابر پیاده ، برخی از بیلبوردها و برای تابلوهایی که لامپ مهتابی دارند استفاده میشود. فلکسی یا فلکس دو نوع چینی و کُره ای دارد، نوع چینی آن معمولا ۱۸ اُنس و نوع کُره ای آن ۲۰ اُنس میباشد ، متریال فلکسی به جنسی اطلاق میشود که نور را از خود عبور میدهد در حالی که بنر این قابلیت را ندارد و معمولا نور از جلو به آن تابانده میشود.

آشنایی با بنر خام ایرانی
تولید بنر خام ایرانی
با اطمینان کامل می توان گفت بنر خام یکی از پرمصرف ترین جنس ها در چاپ خانه ها می باشد. از قدیم بنرهای مورد استفاده در بازار و چاپخانه ها بنرهای چینی بوده اند. با گذشت زمان و به وجود آمدن تحریم ها تولید بنر خام ایرانی رونق گرفت و با گذشت زمان عیوب آنها برطرف و کیفیت بالاتری پیدا کردند. بنر خام سفید پراستفاده ترین بنر خام می باشد.
گروه بابایی تولید کننده انواع بنر خام ایرانی تک رو و دو رو در اصفهان با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه می باشد. بیاییم با استفاده از جنس ایرانی به بهبود کیفیت تولید کمک کنیم.

مشخصات بنر خام ایرانی
• ضخامت بالا
• تراکم بالا
• قیمت ارزان تر نسبت به بنرهای چینی و خارجی
• محکم و دوام بالا برای روکش تابلو
• بسته بندی مناسب (با لوله های پی وی سی محکم )
• روکش دوطرفه و همچنین یک طرف کوتینگ
• سطح یکنواخت کوتینگ
• برش یکنواخت بنر
• قابلیت دسترسی سریع و آسان
• چاپ پذیری بالا

انواع بنر خام ایرانی
مقدار ضخامت یک بنر خام را انس می نامند که در واقع به معنی میزان اندازه گرم 1 متر در 1 متر می باشد، به طور مثال بنر 10 انس معادل 350 گرم می شود.
بنر خام ایرانی در انس های مختلف تولید می شود:
• 7 انس
• 8 انس
• 9 انس
• و...
منظور از تراکم به تعداد تار و پود در 1 متر گفته می شود، هر چه این تراکم بیشتر باشد استحکام بنربیشتر می شود .
بنر خام ایرانی در تراکم های زیر تولید می شود:
• 300 در 500
• 500 در 500
• 200 در300

بنر 7 اونس
بنر 8 انس
بنر 9 انس
بنر 10 انس
بنر 13 انس
240 گرم
280 گرم 300 گرم 340 گرم 440 گرم

کاربرد بنر خام ایرانی
کاربردهای بنر ایرانی مانند بنر های خام خارجی می باشد که در ادامه ذکر گردیده است:
• برای تبلیغ محصول
• پیام تسلیت فوت افراد
• پیام زیارت قبولی حجاج
• چاپ یک اثر هنری
• چاپ عکس روی بنر برای تولد
• چاپ عکس هنرپیشه یا ورزشکار مورد علاقه تان
• چاپ عکس کودک دلبندتان




                                                           



مهم ترین نکات در طراحی بنر تبلیغاتی


1- ارزش پیشنهادی

می توانید با این کار مشتری را جذب کنید ارزش پیشنهادی منافعی است که خدمات شما به مشتریان می‌رساند.

با قیمت‌های جذاب و... پیشنهادهایی مانند 30 درصد تخفیف یا محدودیت برای خرید و… از جمله مواردی هستند که توجه مشتریان را جلب می‌کنند.

2- همه چیز را ساده نگه دارید.
هرچه طراحی بنر ساده تر ، خوانا تر باشد بیشتر به چشم می آید و برای مخاطب جذاب تر است. کسی به تبلیغات شلوغ توجه ندارد.
پس توصیه می کنیم متن و تصاویر کاملا واضح، گیرا و ساده باشند.

3- متن تبلیغ باید در یک نگاه خوانده شود
باید اندازه فونت عنوان و متن اصلی با هم متفاوت و متن چند سایز کوچکتر باشد.
نباید از فونت‌هایی استفاده کنید که بسیار ریز هستند. نوشتن مقدار زیادی متن اشتباه‌ است.

4- جملات را خلاصه کنید
نیازی به قراردادن متن های طولانی بر روی بنرهای تبلیغاتی نیست. جملات را کوتاه و ساده نگه دارید،
چراکه تعدادی از افراد زحمت خواندن آنها را به خود می دهند.

5- با تصاویر جذاب، خلاقیت را در بنر خود نشان دهید
سعی کنید از طرح هایی استفاده کنید که جالب به نظر برسند.

6- از رنگهای مناسب استفاده کنید
از رنگی در بنر خود استفاده کنید که در فضای نمایش تبلیغ، برجسته باشد تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.
برای مشاهده رنگ ها اینجا کلیک کنید.

7- در طراحی بنر، تنها بر روی یکی محصول تمرکز کنید
میانگین زمان تعامل کاربر فقط 9.31 ثانیه است. ازقرار دادن بیش از یک پیام یا یک محصول در بنر تبلیغاتی خو خودداری کنید.

8- بنر را سرگرم کننده طراحی کنید
19% از کاربران اعلام کردند، که بنرهای خوب را با دوستان خود در ارتباط میگذارند.

9- خود را با اصول روز طراحی دنیا همگام نگه دارید و طبق روز طراحی های خود را انجام بدهید
و از جدید ترین موارد استفاده کنید


نکات مورد توجه در مورد چاپ،نصب و رنگ بنر :
جنس و ضخامت بنرها متفاوت است و به نوع سفارش مشتری بستگی دارد.
نصب بنری که اطراف آن پانچ شده باشد باید با طنابی که از بالا و پایین جداگانه بافته می شود،انجام شود.(در غیر اینصورت بنر کشیده و از محل پانچ پاره می شود.)
نصب بنری که پایین و بالای آن لیفه شده باشد باید با لوله فلزی انجام شود.
بنرهای ماندگار نباید تاشوند و فقط باید دور لوله مقوایی جمع شوند
در صورت سفارش اولیه مشتری سفیدی موردنیاز اطراف بنر حفظ می شود.
دوام رنگ و جنس بنر در مقابل نور افتاب حداکثر یک سال و فلکسی سه سال است.
در سایزهای غیراستاندارد ،هزینه ریخت بنر به عهده ی مشتری است.
هرچی ابعاد بنر تبلیغاتی ما بزرگتر باشد درمعرض دید بهتر وشانس موفقیت بیشترمیباشد. بزرگ تر باشد شانس دیده شدن بابعاد بنرهای تبلیغاتی به سایت تبلیغاتی مورد نظر و میزان بودجه ای که شما برای این کار در نظر گرفته اید، وابسته است. استاندار وکاربردترین ابعاد بنر های تبلیغاتی عبارتند از(اندازه ها بر حسب پیکسل است):
(طول)468*60(عرض)
(طول) 120*240(عرض)
(طول)250*250(عرض)
(طول)125*125(عرض)
(طول)240*400(عرض)





                                                                                                                  

در طراحی بنرهای تبلیغاتی اول لازم است مشخص کنید که آیا این بنر را در وب سایت های دیگر قرار بدهیم یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.
اگر صاحب وب سایت هستید. می توانیدطوری بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با دیدن و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود سایتتان شوند.
اگرمیخواهید بازدیدکنندها رو به کانال تلگرام یا پیج اینستا گرام خود هدایت کنید.لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.
درمواقعی که بنرتبلیغاتی طراحی میکنید ومی خواهید در وب سایت یا فضای مجازی ازآن استفاده بهتری کنیدبه رنگ بندی تبلیغات همجوار هم توجه کنید. و سعی کنید بنر یا تصویر مورد نظرتان را طوری طراحی کنید که نسبت به سایر بنرها رنگ بندی متفاوتی داشته باشد تا توجه بیشتری را جلب کند.
.برای بهره وری بالاتر بهتر به نکات زیر توجه کنیم
اگرداخل وب سایت های دیگر بنر تبلیغاتی خود را قرار می دهید1- موضوع آن سایت2- نوع مخاطبانش3- ارتباط مفهومی آن سایت با وب سایت خودتان توجه داشته باشید

برای اینکه بفهمیم یک سایت مناسب تبلیغ مناسب برای ما هست یانه است یا نه مخاطبان آن سایت را در نظر بگیرید و از خودتان بپرسید که این افراد به چه دلیلی وارد این سایت شده اند؟
اگر دلیل ورود کاربران به این سایت ارتباط با زمینه کاری شما باشد تبلیغات شما بهره وری بسیار بالایی خواهد داشت.
بازدید بالای یک سایت موفقیت تبلیغات شما را گارانتی نمی کند.اگر در پر بازدیدترین سایت ها تبلیغ کنید ولی افراد علاقه مند به کالاها و خدمات شما در آنجا وجود نداشته باشد، تبلیغات شما شکست می خورد. همیشه در سایتی تبلیغ کنید که مخاطبان هدف شما در آنجا باشند تا بهره وری تبلیغاتتان بالاتر رود.
ملاک برای شما در انتخاب سایت نباید تعداد بازدیدکنندگان باشد
حتما سایت هایی را دیده اید که نا خود آگاه و به صورت اسپم باز می شود.این سایت ها بازدید بالایی دارند اما برای تبلیغات مناسب نیستند. زیرا بازدید کنندگان به اجبار وارد سایت شده اند و قطعا به محتوا و تبلیغاتی که شما در آن سایت ها قرار می دهید توجهی نمی کنند.
بدلیل اینک سطح کاردرچاپ بنر درمعرض هوای بیرونی است .مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت زیادی دارد.
چاپ بنر می‌تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد.
بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می‌شود.
برای اینکه یک چاپ بنر متفاوت داشته باشیم باید از دستگاه‌های پیشرفته چاپ استفاده کنیم بدلیل کیفیت کار و رزولوشن آن درمجتمع طراحی چاپ وتبلیغات بابایی ما به مشتری این امکان را میدهیم که جهت سفارش چاپ بنر خود در شکل‌ها, رنگ‌ها و عرض‌های مختلف چاپ به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کند
چاپ بنر فوری
چاپ بنر فوری به عنوان یک آگهی تبلیغاتی یا برای مراسم‌های خاص پر کاربرد است، وهمیشه قیمت برای همه از اهمیت ریادی برخوردار بوده چون تنها چیزی که در چاپ بنر به ذهن مشتری خطور میکنه قیمت ان است.
تقریبا برای هر رویدادی که شرکت شما میزبانی و یا در آن شرکت می‌کند، یک بنر سفارشی می تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.
بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نوع مراسم و فضایتعیین شده بهترین انتخاب را داشته باشید.
یک بنر فوری در سایز بزرگ در اجلاس و یا جشنواره، و یک بنر متوسط، برای جلب توجه مخاطبان یک محصول جدید در فروشگاه شما، ایده آل است.
شرکت‌های چاپ معمولا لیستی از پارچه‌های مصرفی، رنگ و ... را با قیمت آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهندو گزینه‌های انتخابی را می‌دهند تا با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته شده بنر خود را انتخاب کنید. حتی می‌توانید از چاپ بنر فوری استفاده کنید که قطعا بر روی قیمت نهایی بنر تاثیرگذار است.
چاپ بنر ارزان
چاپ بنر ارزان هنگامی برای افراد از اهمیت برخوردار است که درکمترین زمان انجام شود.هنگام چاپ بنر و با توجه به اکثر بنرها در محیط هایی با فضای باز هستند، مقاومت متریال استفاده شده برای چاپ و مقاومت آن‌ها در برابر باد، باران، رطوبت و ... بسیار مهم است.
.
باید در نظر داشته باشید که هرچه قیمت بیشتری را صرف چاپ بنر خود کنید، مطمئنا از کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت اگر می‌خواهید بنر مورد نظرتان را در محیط بیرون نصب کنید باید از بنرهای با کیفیت تری استفاده کنید، چرا که با هر باد و بارانی احتمال پاره شدن واینکه کیفیت خود را از دست بدهند هست. اما این به این معنی نیست که بنرهای ارزان کیفتشون پایین تر است
چاپ بنر تسلیت
برای چاپ بنر تسلیت بهتر است اول سطح توقعمان را از مورد نظرمان را معلوم کنیم. برا مثال بنرهایی که به مدت کمتری مورد نیاز هستند مثل بنرهای حجاج و یا قهرمانان و یا بنرهای تسلیت که تنها یک هفته ممکن است بر روی محلی نصب باشد، ارزان تر باشند، و به همین دلیل بنرهایی که برای مدت طولانی باید در معرض دیدهمه قرار گیرد از دارای کیفیت و قیمت نسبتا بالاتری هستند استفاده شود. وبسته به سلیقه شما دارد
جوهرهای مورد استفاده در چاپ بنر
چاپ بنر به دلیل مجاورت در هوای آزاد ویژگی‌هایی دارد. جوهر‌های مطلوب برای چاپ بنر سالونت ‏‎(SOLVENT) ‎‏ ‏میلد سالونت‎ (MILD SOLVENT) ‎‏ اکو سالونت‎(ECO-SOLVENT) ‎‏ و یو وی ‏‎(UV)‎‏ است خاصیت عمده این ‏جوهرها ثبات و عدم افت رنگ در مقابل نور آفتاب و عوامل محیطی است و کیفیت اولیه بنر شما در طول مدت استفاده حفظ خواهد شد.‎
تراکم بالاترباعث استحکام بیشتر میشود. در مجموع هر چه تراکم و وزن بنر بیشتر باشد مقاومت کششی و مقاومت در ‏برابر پارگی بنر بیشتر می‌شود. از بنرهای دارای وزن و تراکم بالاتر در مواردی که مقاومت و استحکام در برابر باد و ‏کشش اهمیت بیشتری دارد استفاده می‌شود‎.
نوع دستگاه چاپ بنر
نوع دستگاه چاپ بنر در بالا بردن كیفیت چاپ نقش زیادی دارد، به این معنی كه اگر شما برای چاپ خود از بنر ‏مرغوب استفاده كنید ولی دستگاهی چاپ از کیفیت پایینی برخودار باشد کیفیت کار بالاتری نخواهید داشت .مجموعه مجتمع طراحی چاپ وتبلیغات بابایی با بهره‌گیری از ماشین‌ ودستگاه چاپ به روزامکان چاپ بنر را، با بهترین کیفیت ‏وضوح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهد.


                                                                                                                         
    
سفارش خرید بنر خام ایرانی در اصفهان
مرکز تخصصی چاپ بابایی می تواند خدماتی مانند تولید بنر خام ایرانی در اصفهان انجام دهد. این بنرها با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان محترم ارائه می شود.
(فروش بنر خام ایرانی اصفهان)


سفارش خرید بنر خام ایرانی در اصفهان
مرکز تخصصی چاپ بابایی می تواند خدماتی مانند تولید بنر خام ایرانی در اصفهان انجام دهد. این بنرها با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان محترم ارائه می شود.
(فروش بنر خام ایرانی اصفهان)

جهت ارسال سفارش از طریق شماره تلفن: 09133203842 و ایمیل: chapbabaie@gmail.com با ما تماس بگیرید
جهت اطلاع از قیمت بنر خام ایرانی در اصفهان و لیست قیمت انواع بنر ایرانی در اصفهان با ما در ارتباط باشید...

مارا دنبال کنید.

شما میتوانید، محصولات، نمونه کارها، تخفیفات ویژه و خدمات چاپ بنر اصفهان را دنبال کنید.